Axels Industriråds Branschkväll samt ASG årsmöte

Den 6.4 ordnar Axels Industriråd Branschkväll. Denna gång tar vi riktning mot Raisio och Smart Chemistry Park, ett ypperligt exempel på tillväxt genom effektiv resursanvändning och samarbete där finska industrin och forskningsinstitut samt universitet har nyckelroll.
Kom och lyssna hur Smart Chemistry Park stöder bioekonomin med sina skräddarsydda lösningar.
Efter exkursionen håller Axels och Stinas Gamyler sitt årsmöte med start 15:30 där det bjuds på kaffe och tilltugg.

Välkomna!

Följande företag medverkar i programmet

·         Smart Chemistry Park / Linda-Fröberg Niemi (introduktion ~10 min)

·         Renotech Oy / Valter Wikgren & Bob Talling (längre presention ~20min)

·         Ch-Polymers / Tuija Andersson (längre presentation ~20min)

·         Bk-Hydrometa Oy / Anita Salo (längre presentation ~20min)

·         Chementors Oy / Jan Nylund

·         Crisolteq Oy / Kenneth Ekman

·         Montisera Oy / Heikki Vuorikoski

Mera info hittar du på http://www.smartchemistrypark.com

Sista anmälningsdag för xqrren är tisdag 29.3.2016.  Anmälningar till kk@abo.fi
 (begränsat antal platser).

Busstransport ordnas  med start utanför Axelia klockan 12:30, meddela behovet vid anmälning!

Lite info för den som vill delta endast i ASG:s årsmöte. Meddela vid porten att ni besöker Smart chemistry park / Linda-Fröberg Niemi.